那是一種幸福
醒來的時候有大大的擁抱和大大的親吻

那是一種幸福
會有人抱妳去上廁所 幫妳吹頭髮
怕我著涼 連那麼重的椅子都要搬進浴室的
用大大的毛巾把我包的像木乃伊似的 深怕我冷XD

那是一種幸福
快睡著了還很認真的幫我煎藥
打掃房間把所有的東西整理得乾乾淨淨

那是一種幸福
蹲在地上辛苦的削芒果給我吃
吃飯的時候總是趁我不注意偷偷多塞一塊我愛吃的東西進我的碗裡


那是一種幸福
早起只為了載我去上班
中午又特別帶水果來給我吃


那是一種幸福
帶我去開了戶頭匯了好幾萬元
只是因為心疼我 希望我可以餐餐吃好一點


那是一種幸福
睡覺的時候總會好好的幫我按摩
又很堅持的幫我拉筋>"<


那是一種幸福
會在我走路時唸著要我小心不要跌倒
在我很兇的說 你幹嘛看不起我時
會很認真的說 我是擔心妳呀!...


那是一種幸福
會幫我提著大包小包 拉著行李到處跑
卻還捨不得讓我提任何一個小袋子的


那是一種幸福
會惡狠狠的跟我說
妳相不相信我會一輩子都這麼愛妳?!
又會很聽話的在我下指令的時候
很乖的說
"我是笨蛋" "我是肥仔" "都是我的錯"
"我愛妳...."


謝謝你
我的花花

你讓我每一天都很幸福....:)


Roxette- Salvation
i can barely remember my past
everything seems to disappear so fast
but i recall being jealous and alone
gazing at the dreams going by

i started my life when you knocked on the door
found something inside i didn't dare to ignore
now i do believe in flowers on the moon
i'll swim beside the golden tide

you
crashed by the gate
captured my fate
salvation
my eyes couldn't see
i hardly breathed
i was diving so deep
salvation

i'm down in the study holding on to my luck
will you still love me when i call you up?
i gave you my body, the power over me
come on, bring out the best in me

you crashed by the gate
captured my fate
salvation
my eyes couldn't see
i hardly breathed
my heart was asleep
salvation

some will get broken
others will get lucky like me meeting you
don't pass me by

you crashed by the gate
captured my fate
salvation
my eyes couldn't see
i hardly breathed
i was down on my knees
salvation

some will get broken
others will get lucky like me meeting you
don't pass me by
don't pass me by

i found salvation, oh yea
you bring me salvation
i found salvation
arrow
arrow
    全站熱搜

    倩倩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()